CASE STUDY

המרכז לניהול נדל"ן

בקיצור: הפכנו סוכן נדל״ן צעיר לבעלים של חברה מובילה בדרום לשיווק נדל״ן, יזמות, פרוייקטים ומשכנתאות.

ועכשיו באירוך: את יורם עטיה הכרנו לפני 7 שנים כאשר הוא היה סוכן נדל״ן בחברת התיווך של אביו זכרונו לברכה. אז הוא היה נער צעיר עם הרבה אמביציות ושאיפות להתפתח, אך ללא ידע או תכנית פעולה לאיך הוא יכול לקחת אותם לכדי מימוש.

בפגישת ההיכרות, יורם הציג בפנינו את עצמו ואת שאיפותיו: ״אני רוצה שהחברה שלי לנדל״ן ויזמות פרוייקטים תהיה החברה הגדולה ביותר בדרום בתחום!״. בהמשך לבקשתו, ביצענו אפיון של הלקוח, הבנה של הערך המוסף שבשירותיו, הגדרת תקציב לטובת הגעה ליעד וקביעת לוח זמנים מסודר לטובת הגעה ליעדים מוגדרים מראש – ואז יצאנו לדרך.
בונים בית
חסכון המשכנתא

אז מה עשינו?

עם המון יצירתיות, עבודה קשה וחוד החנית של אנשי המקצוע בתחום, יצרנו תכנית עבודה מקיפה שתדאג לתת את מעטפת התדמיתית, השיווקית והאסטרטגית שסוכן נדל״ן צעיר היה נדרש לה כדי להפוך למעצמת נדל״ן.
בהמשך למעקב מדוקדק ויום יומי אחר תוכנית האסטרטגיה והפעולה שיצרנו, דאגנו ליצור תוכן, לפרסם את החברה ולספק פתרונות יצירתיים לצרכים והבעיות שעלו במהלך הדרך כדי לדחוף את קהל הלקוחות לפעולה ולהבנה שברגע שהם בוחרים ביורם עטיה – הם בוחרים בטוב ביותר.

לאחר 6 שנים עשינו קפיצת מדרגה נוספת באמצעות יצירה של חברות הבת ״עטיה – שיווק נדל״ן״, ״עטיה – משכנתאות״ ו״עטיה – יזמות ופרוייקטים״. בהמשך לגדילת העסק, הבנו כי עכשיו במצב הנתון, עלינו לייצר תוכנית אסטרטגית נפרדת לכל ענף בעסק (שכבר נהיה עץ משלו) ולהגדיל את מחזורי המכירות של החברות באופן נפרד, באמצעות פניה לקהלי יעד בדרכים שונות. השגנו את המטרה דרך קמפיינים במדיות החברתית, וגם קמפיינים חוצי מדיה, מוצרי דפוס ושיווק גרילה. כל הפעולות האלו הובילו אותנו לתוצאה הנדרשת: מפלצת נדל״ן חדשה נולדה באופקים והסביבה – עטיה שמה.

וזה עבד? תשאלו את יורם וקבוצת ״עטיה״, המחזיקים ובונים כיום כ – 80 אחוז מכלל הנכסים והפרוייקטים בתחום הבנייה באופקים והסביבה.
משכנתאות
טיפים למציאת דירה

?WANT TO BE NEXT

WANT TO
?BE NEXT

דילוג לתוכן