CASE STUDY

מכבי שירותי בריאות

בקיצור, למעלה מ – 300 נרשמים חדשים לסניף קופת חולים החדש של מכבי באופן מיידי מרגע השקת הקמפיין.

ועכשיו באירוך: את מכבי שירותי בריאות הכרנו בעת ששכרו את שירותינו לטובת השקת סניף חדש של קופת החולים ב״רמת שקד״ אופקים. בפגישת ההיכרות הראשונית הוצגה בפנינו הבעיה: ״אנחנו משיקים סניף חדש ברמת שקד וזקוקים למינימום של 300 נרשמים לקופה בטווח המיידי״. בהמשך להבנת הצורך של הלקוח, הגדרת תקציב לטובת הגעה ליעד ולוח זמנים ייעודי להגעה אליו יצאנו לעבודה.

״אנחנו צריכים נרשמים חדשים לקופה, אבל אסור לנו בתור גוף ציבורי לשווק את עצמנו ולהניע את הציבור לפעולה כמו עסקים פרטיים.״ הוסיפו ואתגרו אותנו, אבל במיקה כמו במיקה אין דבר שהוא לא אפשרי – אז יצאנו מהקופסא.

ידענו שאנחנו חייבים תכנית פעולה לא שגרתית שתביא את קהלי היעד להבין את הערך המוסף ואת היתרונות שבהצטרפות למשפחת ״מכבי שירותי בריאות״ – וכך היה.
מכבי שירותי בריאות
מכבי שירותי בריאות

אז מה עשינו?

בעזרת סיעור מוחות של בעלי המקצוע המובילים בתחום יצרנו תכנית עבודה מקיפה במדיה ומחוצה לה. עשינו זאת בשיטות מסורתיות יותר, מסורתיות פחות וגם בהמצאה של דרכי פעולה חדשות – הכל כדי להגיע ליעד, כי במיקה אנחנו נמדדים על התוצאות. והדרך? היא כבר כאב הראש שלנו, לא של הלקוח.
יצרנו קמפיינים אורגניים וממומנים לרשתות החברתיות שיסבירו את הערך המוסף והיתרונות שבהצטרפות לקופת החולים, קמפיינים חוצי מדיה הכוללים שלטי חוצות, פרסום פשקווילים לטובת פניה לאוכלוסיות דתיות שאינן נמצאות במדיה, שיווק גרילה ומעקב צמוד אחר התוצאות באופן יום יומי, כדי להבטיח דבר אחד – שהלקוח יגיע ליעד שהוצב בפנינו.

ואיך זה עבד אתם שואלים? מרגע השקת הקמפיינים ניפצנו את התחזיות והובלנו למעלה מ – 300 נרשמים להצטרף למשפחת ״מכבי שירותי בריאות״ בפרק זמן קצר מפרק הזמן שהוגדר עבורנו לטובת הגעה ליעד.
נראה לכם שעצרנו שם? ממש לא – אצלנו במיקה ניפוץ התחזיות היא חלק מהיום יום ולכן המשכנו לתת בראש ולספק נרשמים נוספים במסגרת התקציב המוגדר עד שעברנו את קו הסיום של לוח הזמנים המוגדר – כי אצלנו תמיד תקבלו את הטוב ביותר שתוכלו לבקש, וגם מעבר לכך.
מכבי שירותי בריאות
מכבי שירותי בריאות

?WANT TO BE NEXT

WANT TO
?BE NEXT

דילוג לתוכן