CASE STUDY

עיריית קריית אונו

בקיצור: יצרנו מיתוג על חלל מקצה לקצה, שלקח את מרכז שירות תושב קריית אונו מהמאה ה – 20 למאה ה – 21!

מעניין אה? אז נרחיב: את מרכז השירות לתושב של קריית אונו פגשנו לאחר שהממונים עליו פנו אלינו בבקשה פשוטה: ״תצילו אותנו״. סתם, זה לא מה שהם ביקשו, אבל המיתוג שלהם ללא ספק צעק את זה.
אז לאחר שביצענו פגישת אפיון והיכרות עם הלקוח, הבנו מהו אופן פעילות המרכז, קהלי היעד אליהם הוא פונה, השירותים אותו הוא מספק, מהי אישיות אנשי הצוות ואופי המרכז, הכל היה לנו ברור – חייבים לעשות שינוי מקצה לקצה. המיתוג הכולל שייצג את המרכז עד שאנחנו נכנסו לתמונה היה משהו שנראה כאילו תלשו אותו מהתקופה בה צולם הסרט ״גולדה״, אבל אם זה לא היה ברור עד כה, אין דבר העומד בפני מחלקת הארט שלנו.
קריית אונו
מרכז השירות לתושב

אז מה עשינו?

לאחר כל המידע שאספנו בהמשך לשיחת האפיון עם הלקוח, הצוותים שלנו התחילו לעבוד. מחלקת האסטרטגיה בנתה תוכנית מסודרת בשיתוף פעולה עם מחלקת הקריאייטיב שביצעה חקר שוק מתאים. לאחר הבנה מי הם קהלי היעד, מחלקת הארט התחילה עם הקסמים שלה. התאמנו את קו העיצוב כך שיפנה אליהם באופן חד וישיר, שיעביר את המסרים בצורה הטובה ביותר: החל מבחירת הצבעים, דרך בחירת הפונטים, דרך בחירת השפה המיתוגית בה ידבר המרכז, הצורות והאלמנטים אשר יעניינו את עיני הצופה באופן המוצלח והאפקטיבי ביותר, יצירת ספר מותג מקיף ובקיצור – יצרנו מותג מנצח ממנו הלקוחות וקהלי היעד לא יוכלו להתעלם!

ואיך זה עבד אתם שואלים? המרכז עף למאה ה – 21. בזכות רענון הנראות, כיום הוא מיוצג ברמה הגבוה ביותר, באופן שמכבד את עצמו, עובדיו ולקוחותיו. כעת עובדי המרכז יכולים להעיד על ריבוי בכמות הפניות המתקבלות, על אופן אחר של יחס שהם מקבלים מקהל הלקוחות שלהם והרגשה הרבה יותר טובה כאשר הם צריכים לשלוח מסמכים או מכתבים ללקוחותיהם.
מה אתם יכולים ללמוד מכל הסיפור? שגם אם הקמתם את העסק לפני 5, 20 או 50 שנה, אתם לא צריכים להיתקע מאחור – פשוט תגיעו למיקה ואנחנו כבר ניקח את העסק שלכם לקדמת הבמה!
מרכז שירות לתושב
עיריית קריית אונו

?WANT TO BE NEXT

WANT TO
?BE NEXT

דילוג לתוכן