לאחר הגדרת היעד על ידי מנכ״ל קאנטרי קלאב אופקים: ״להגדיל את כמות המנויים בקאנטרי קלאב אופקים מ- 360 מנויים ל- 500 מנויים״ יצאנו לעבודה. ישבנו לילות כימים עם מיטב המוחות המובילים בתחום, יצרנו תכנית אסטרטגית מקיפה הנוגעת בפעולות הנדרשות לביצוע: פעולות פנים ארגוניות, שיווקיות, במדיה ומחוצה לה, מסורתיות יותר ומסורתיות פחות, שיווק גרילה והמצאה של מוצרים חדשים שקאנטרי קלאב יוכל למכור – הכל כדי להגדיל מחזורים!
יצרנו קמפיינים שיווקיים המסבירים את השינויים אשר עשינו בקאנטרי כדי להציג לקהל את ״קאנטרי קלאב אופקים 2.0 – ״המקום בו משפרים את אורח החיים!״. באופן מיידי, תוך פחות מ- 3 חודשים קאנטרי קלאב אופקים נהנה מ- 800 מנויים וקיבל שיפור תדמיתי שמיצב את קאנטרי קלאב אופקים כמקום המוביל באופקים והסביבה לשיפור אורך החיים, כושר והנאה לכל המשפחה.
רגע, עוד לא סיימנו – באמצעות דבקות במטרה, יצירת תוכניות אסטרטגיות מותאמות להגעה ליעדים חדשים שקבענו במהלך הדרך ויצירתיות לא נגמרת, המשכנו ודחפנו את קאנטרי קלאב אופקים. הקאנטרי מחזיק כיום בלמעלה מ- 4000 מנויים קבועים אשר צורכים את מוצריו באופן קבוע. אז הצלחנו להפוך את הקאנטרי לעוגן הכלכלי של עיריית אופקים ול״פנינה באמצע המדבר״ אליה מבקשים להגיע תושבים רבים מבאר שבע, נתיבות, שדרות ויישובים נוספים, שמבינים את הערך והמשמעות של להיות חלק ממשפחת "קאנטרי קלאב אופקים" – דבר אשר נהפך לסמל סטטוס בקרב תושבי האיזור.