CASE STUDY

בקיצור, תוך יומיים מרגע עליית הקמפיין ל-Cron Palace Tbilisi היו מעל 500 לידים.

ועכשיו באירוך: את שלום גאנשווילי הכרנו לפני כמה שנים כששכר את שירותינו לעסק הקרמיקה והכלים הסניטריים שבבעלותו, 'היבואן'. ברווח הקטן שבין הגל שני לשלישי של הקורונה, שלום נכנס אלינו למשרד והודיע: אני ושותפים מקימים רשת בתי מלון בטביליסי, ואני צריך אתכם לפרסם את המלון הראשון של הרשת.

היינו המומים. סתם, התרגשנו בטירוף, כי גם אנחנו וגם הוא ידענו שעם כמה שהרעיון של לפתוח רשת מלונות בשיאה של מגפה עולמית הוא מופרך, אנחנו לגמרי יכולים לעשות את זה. אז התחלנו לעבוד. ידענו שאנחנו חייבים ליצור אסטרטגיה מדויקת על מנת להחזיר את המוניטין האבוד של ענף המלונאות אחרי המשבר.
קרון פאלאס גאורגיה
מלון כשר טביליסי

אז מה עשינו?

◄ בנינו תוכנית מקיפה המונעת מערכים של יוקרתיות, כשרות, פינוק וחוויה.
◄ יצרנו קו עיצוב מודרני וחדשני שמושך את העין.
◄ יצאנו במבצעים בלעדיים לזמן מוגבל על חבילות נופש במלון מפנק.
◄ הרצנו קמפיינים בשלוש שפות- עברית, רוסית ואנגלית. כל קמפיין מטורגט לקהלים מדויקים, מתוכנן עד הפרט הקטן ביותר.
◄ בנינו את האתר הבינלאומי הרשמי של המלון, הכולל מערכת הזמנות מתקדמת ויצרנו לו תדמית חדשה לגמרי.
◄ בנינו דף נחיתה בשפה העברית לקהל הישראלי כדי לייצר לידים חמים לסגירת חופשה.
◄ השתלטנו על דף הפייסבוק וחשבון האינסטגרם ויצרנו תכנים באופן שוטף.

מפה לשם, תוך יומיים מרגע עליית הקמפיין קיבלנו מעל 500 לידים במערכת. את התשבוחות של אורחי המלון שהגיעו בעקבות הפרסומים שלנו תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של המלון, בבוקינג וברחבי האינטרנט.
מלון בטביליסי
חופש בטביליסי

?WANT TO BE NEXT

WANT TO
?BE NEXT

דילוג לתוכן