CASE STUDY

בקיצור: לקחנו מותג ותיק, הפסדי, שלא הצליח לבצע חדירה לשוק – והפכנו אותו ואת המוצרים שלו למוצרים המובילים במדינת ישראל בתחום הרכב!

ועכשיו באירוך: את אופק, מנהל מותג 'MAD' פגשנו כאשר הוא פנה אלינו בבקשה לנסות ולהציל את המותג שחברת האם 'Wertheim' ביקשה להחדיר לשוק הישראלי. הם ניסו להחדיר לשוק את המותג MAD במשך למעלה משנה, בחוסר הצלחה. הדבר גרם להוצאות גבוהות ורבות על שיווק, תפעול וספקים, שהפכו מוצר בעל פוטנציאל אדיר – לגורם הישיר לגירעון כלכלי בחברה.

בפגישת ההיכרות, אופק פרס בפנינו את הבעיה אליה נקלע ואת החלום: ״אני רוצה להפוך לאת MAD למותג המוביל בארץ בתחום הגבהות ושיפורים לרכב!״. ואנחנו, כמו תמיד במיקה, ראינו בעיה אחת ואלפי דרכים אפשריות לפתרון. אז יצאנו לעבוד.
בורוסקופ
מוסך אגד

אז מה עשינו?

לאחר עבודה מאומצת של בעלי המקצוע המובילים בתחום, יצרנו אסטרטגיה מדויקת ותוכנית עבודה מקיפה שתדע לקחת מותג כושל ולהפוך אותו לדבר הכי חם, מדובר ומבוקש בישראל. את התוכנית ידענו ליישם בקשת רחבה של אמצעים: דיגיטליים יותר או פחות, מסורתיים, וחדשניים שלא נראו כמוהם עד כה – הכל במטרה אחת ברורה, להגיע לתוצאות שאופק הציב בפנינו!
בהמשך למעקב יום יומי לא מתפשר, ניהול תקציבים יעיל ויצירה של פתרונות לכל בעיה ושאלה שעלתה במהלך הדרך, ראינו את הקסם קורה לנגד ענינו, המותג הכושל הפך למפלצת של ממש ועוגן כלכלי שיודע לסגור עשרות רבות של עסקאות באלפי שקלים בכל יום מחדש! לאחר שנה של עבודה משותפת מוצלחת, מנכ״ל החברה מר אורן גולדמן, בהמשך לשביעות הרצון מפרויקט MAD, נתן לנו את המושכות לידיים, וביקש שנתחיך לנהל גם את כלל הקמפיינים והתוכנית האסטרטגית של חברת האם 'Wertheim' וכלל חברות הבת שלה: Josam, Coantec וכמובן MAD.
מוסך
ליפט

?WANT TO BE NEXT

WANT TO
?BE NEXT

דילוג לתוכן