קמפיינים עושים במיקה או לא עושים בכלל

ברוכים הבאים ללב הפועם של מיקה, מחלקת הקריאייטיב.
זה המקום שבו רעיונות קטנים הופכים לקמפיינים גדולים, זכירים ומשפיעים. צוות הקופירייטרים שלנו עובד יחד עם מומחי האסטרטגיה והגרפיקאים כדי לחשוב, לחקור וליצור קמפיינים מושכים לקהלים מגוונים.

הכל מתחיל ביצירת קונספט. הצעד הראשון שלנו בתהליך הוא סיעור מוחות וחשיבה יצירתית, והגישה שלנו פשוטה – כל רעיון חשוב!

אחרי שהוצאנו מהסיסטם את כל הקונספטים האפשריים, אפשר לעבור לשלב הבא – עיבוד וחידוד הרעיון. הקופירייטרים החריפים שלנו יוצרים אפיונים מדוייקים שמבטאים את הרעיונות לקמפיינים, ומעבירים את המושכות למחלקת הארט. מכאן, המעצבים שלנו מביאים את הרעיון למציאות, ומבטיחים שילוב מושלם של מילים ונראות מהפנטת.

קמפיינים עושים במיקה
או לא עושים בכלל

ברוכים הבאים ללב הפועם של מיקה,
מחלקת הקריאייטיב.

זה המקום שבו רעיונות קטנים הופכים לקמפיינים גדולים, זכירים ומשפיעים. צוות הקופירייטרים שלנו עובד יחד עם מומחי האסטרטגיה והגרפיקאים כדי לחשוב, לחקור וליצור קמפיינים מושכים לקהלים מגוונים.

הכל מתחיל ביצירת קונספט. הצעד הראשון שלנו בתהליך הוא סיעור מוחות וחשיבה יצירתית, והגישה שלנו פשוטה – כל רעיון חשוב! אחרי שהוצאנו מהסיסטם את כל הקונספטים האפשריים, אפשר לעבור לשלב הבא – עיבוד וחידוד הרעיון. הקופירייטרים החריפים שלנו יוצרים אפיונים מדוייקים שמבטאים את הרעיונות לקמפיינים, ומעבירים את המושכות למחלקת הארט. מכאן, המעצבים שלנו מביאים את הרעיון למציאות, ומבטיחים שילוב מושלם של מילים ונראות מהפנטת.

מכבי שירותי בריאות
נופר ביוטי
מכבי שירותי בריאות
נופר ביוטי

בעיצוב הקמפיינים שלנו, שיתוף פעולה הוא המפתח. אנו עובדים בצורה סינרגטית עם מחלקת האסטרטגיה, תוך הסתמכות על התובנות מונעות הנתונים שלהם כדי להנחות את האינטואיציה היצירתית שלנו. המחקר והניתוח המעמיקים שלהם של מגמות שוק, התנהגות צרכנים ומיצוב המותג נותנים תוכן לנרטיבים שלנו, מה שהופך אותם לאפקטיביים כמו שהם מושכים.

בעיצוב הקמפיינים שלנו, שיתוף פעולה הוא המפתח. אנו עובדים בצורה סינרגטית עם מחלקת האסטרטגיה, תוך הסתמכות על התובנות מונעות הנתונים שלהם כדי להנחות את האינטואיציה היצירתית שלנו. המחקר והניתוח המעמיקים שלהם של מגמות שוק, התנהגות צרכנים ומיצוב המותג נותנים תוכן לנרטיבים שלנו, מה שהופך אותם לאפקטיביים כמו שהם מושכים.

CASE STUDY

nadlan
איך הפכנו את המרכז לניהול נדל”ן מחברה קטנה למעצמה ענקית? 
nadlan

CASE STUDY

איך הפכנו את המרכז לניהול נדל”ן מחברה קטנה למעצמה ענקית? 
קפה גרג
קמחי חומרי בניין
קפה גרג
קמחי חומרי בניין
במחלקת הקריאייטיב שלנו, יצירתיות היא לא רק תהליך, זו תרבות. אנחנו יוצרים, מפצחים ומחדדים רעיונות עד שמגיעים למשהו יוצא דופן. הרוח הזו של ההתמדה, שיתוף פעולה והתשוקה המתפרצת היא שמאפשרת לנו לפרוץ גבולות ולהגדיר מחדש נורמות בנוף הפרסום.
במחלקת הקריאייטיב שלנו, יצירתיות היא לא רק תהליך, זו תרבות. אנחנו יוצרים, מפצחים ומחדדים רעיונות עד שמגיעים למשהו יוצא דופן. הרוח הזו של ההתמדה, שיתוף פעולה והתשוקה המתפרצת היא שמאפשרת לנו לפרוץ גבולות ולהגדיר מחדש נורמות בנוף הפרסום.

אל תישארו מאחור.

דילוג לתוכן