אסטרטגיה

זה לא רק בריאלטי

אסטרטגיה

זה לא רק בריאלטי.

תנו לנו לחבר אתכם למציאות

אסטרטגיה נכונה היא המפתח להצלחת העסק שלכם. אצלנו במיקה, מאמינים שאסטרטגיה מצליחה היא לא רק כמה שקופיות מפוצצות של PowerPoint ללקוח – מדובר בהרבה מעבר.

ואם לא ידעתם, אסטרטגיה היא לא חליפה אחת שמתאימה לכולם. מדובר בטוקסידו מותאם אישית, במיוחד לאישיות הייחודית של המותג שלך. ואנחנו לא עוצרים רק ביצירת האסטרטגיה; אצלנו גם מוודאים שהיא תתאים לך ולעסק שלך כמו כפפה ליד, או כמו טוקסידו ל.. לא משנה.
אבל השיא? כל התהליך הזה קורה ב10 שלבים בלבד!

תנו לנו לחבר אתכם למציאות

אסטרטגיה נכונה היא המפתח להצלחת העסק שלכם. אצלנו במיקה, מאמינים שאסטרטגיה מצליחה היא לא רק כמה שקופיות מפוצצות של PowerPoint ללקוח – מדובר בהרבה מעבר.

ואם לא ידעתם, אסטרטגיה היא לא חליפה אחת שמתאימה לכולם. מדובר בטוקסידו מותאם אישית, במיוחד לאישיות הייחודית של המותג שלך. ואנחנו לא עוצרים רק ביצירת האסטרטגיה; אצלנו גם מוודאים שהיא תתאים לך ולעסק שלך כמו כפפה ליד, או כמו טוקסידו ל.. לא משנה. אבל השיא? כל התהליך הזה קורה ב10 שלבים בלבד!

שלב 1: גילוי ומחקר

מתחילים ישירות בצלילה עמוקה לתוך הבנת העסק, קהל היעד, המגמות בתעשייה והמתחרים שלך. באמצעות מחקר וניתוח מעמיקים, אנו משיגים תובנות חשובות המהוות את הבסיס לאסטרטגיה המנצחת לעסק שלך.


שלב 1: גילוי ומחקר

מתחילים ישירות בצלילה עמוקה לתוך הבנת העסק, קהל היעד, המגמות בתעשייה והמתחרים שלך. באמצעות מחקר וניתוח מעמיקים, אנו משיגים תובנות חשובות המהוות את הבסיס לאסטרטגיה המנצחת לעסק שלך.


שלב 2: הגדרת יעדים

לאחר שביצענו את המחקר ובנינו את בסיס האסטרטגיה התיאורטי, אנו עובדים בשיתוף פעולה איתך, בעל העסק, כדי להגדיר יעדים ברורים ומדידים למאמצי השיווק והפרסום שנבצע. על ידי התאמת האסטרטגיה שלנו ליעדים העסקיים שלך, אנו מבטיחים שכל פעולה שנבצע תניב תוצאות מוחשיות.

שלב 2: הגדרת יעדים

לאחר שביצענו את המחקר ובנינו את בסיס האסטרטגיה התיאורטי, אנו עובדים בשיתוף פעולה איתך, בעל העסק, כדי להגדיר יעדים ברורים ומדידים למאמצי השיווק והפרסום שנבצע. על ידי התאמת האסטרטגיה שלנו ליעדים העסקיים שלך, אנו מבטיחים שכל פעולה שנבצע תניב תוצאות מוחשיות.

שלב 3: זיהוי קהל

בשלב זה אנו מזהים ומפלחים את קהל היעד שלך בהתבסס על מספר תחומים. הדבר מאפשר לנו להתאים את המסרים והערוצים שלנו, כדי להגיע ביעילות לפלחי הקהל הספציפיים שלך וליצור מעורבות בהם. 


שלב 3: זיהוי קהל

בשלב זה אנו מזהים ומפלחים את קהל היעד שלך בהתבסס על מספר תחומים. הדבר מאפשר לנו להתאים את המסרים והערוצים שלנו, כדי להגיע ביעילות לפלחי הקהל הספציפיים שלך וליצור מעורבות בהם. 


שלב 4: בחירת ערוץ שיווק ופיתוח אסטרטגיה שיווקית

בהתבסס על המחקר שלנו והבנת קהל היעד שלך, אנו בוחרים בקפידה את ערוצי השיווק המתאימים ביותר לאסטרטגיה שלך וקהל היעד הרלוונטי. ערוצי השיווק הם מגוונים וכוללים פלטפורמות מדיה חברתית, מנועי חיפוש, שלטי חוצות ועוד.

שלב 4: בחירת ערוץ שיווק ופיתוח אסטרטגיה שיווקית

בהתבסס על המחקר שלנו והבנת קהל היעד שלך, אנו בוחרים בקפידה את ערוצי השיווק המתאימים ביותר לאסטרטגיה שלך וקהל היעד הרלוונטי. ערוצי השיווק הם מגוונים וכוללים פלטפורמות מדיה חברתית, מנועי חיפוש, שלטי חוצות ועוד.

CASE STUDY

איך הצלחנו להגדיל את מחזור המכירות של קאנטרי קלאב אופקים בכ-220% בשנה אחת בלבד?
countryclub

CASE STUDY

איך הצלחנו להגדיל את מחזור המכירות של קאנטרי קלאב אופקים בכ-220% בשנה אחת בלבד?
countryclub

שלב 5: פיתוח מסעות פרסום

יצירת מסע משכנע היא חיונית כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. הצוות שלנו מפתח מסרים ייחודים ומשכנעים המשקפים את יכולות העסק ואישיות המותג שלך, כאלו שיצרו הד לקהל היעד והמתחרים.


שלב 5: פיתוח מסעות פרסום

יצירת מסע משכנע היא חיונית כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך. הצוות שלנו מפתח מסרים ייחודים ומשכנעים המשקפים את יכולות העסק ואישיות המותג שלך, כאלו שיצרו הד לקהל היעד והמתחרים.


שלב 6: ביצוע מסע פרסום

לאחר שהתכנון האסטרטגי הושלם, אנחנו מתחילים להפעיל אותו. הצוות המנוסה שלנו מטפל בביצוע כל מסעות הפרסום השיווקיים, מבטיח עקביות בכל הערוצים שנבחרו וממקסם את השפעתם.

שלב 6: ביצוע מסע פרסום

לאחר שהתכנון האסטרטגי הושלם, אנחנו מתחילים להפעיל אותו. הצוות המנוסה שלנו מטפל בביצוע כל מסעות הפרסום השיווקיים, מבטיח עקביות בכל הערוצים שנבחרו וממקסם את השפעתם.

שלב 7: ניטור מתמיד ואופטימיזציה

אנו עוקבים אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלך על בסיס קבוע. באמצעות ניתוח נתונים ומעקב, אנחנו מזהים תחומי שיפור ומבצעים התאמות כדי לייעל את האסטרטגיה שלך לתוצאות טובות ונכונות יותר.

שלב 7: ניטור מתמיד ואופטימיזציה

אנו עוקבים אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלך על בסיס קבוע. באמצעות ניתוח נתונים ומעקב, אנחנו מזהים תחומי שיפור ומבצעים התאמות כדי לייעל את האסטרטגיה שלך לתוצאות טובות ונכונות יותר.

שלב 8: דיווח וניתוח ללקוח

שקיפות היא המפתח ליחסים שלנו עם הלקוחות. אנו נמצאים בקשר מתמיד אל מול הלקוח ומציגים את הביצועים של מסעות הפרסום שביצענו והשפעתם על היעדים העסקיים שלך. הדבר מאפשר לנו למדוד את ההצלחה תוך כדי התהליך ולקבל החלטות עתידיות המונעות מנתונים קיימים.

שלב 8: דיווח וניתוח ללקוח

שקיפות היא המפתח ליחסים שלנו עם הלקוחות. אנו נמצאים בקשר מתמיד אל מול הלקוח ומציגים את הביצועים של מסעות הפרסום שביצענו והשפעתם על היעדים העסקיים שלך. הדבר מאפשר לנו למדוד את ההצלחה תוך כדי התהליך ולקבל החלטות עתידיות המונעות מנתונים קיימים.

CASE STUDY

wertheim
איך עיריית קריית אונו הגיעה למשרד פרסום ואסטרטגיה באופקים ומה קרה בשיתוף הפעולה המיוחד הזה?
wertheim

CASE STUDY

איך לקחנו את חברת WERTHEIM הענקית, עם וותק של 60 שנה, ועשינו לה שינוי תדמית לחברה חדשנית?

שלב 9: ביצוע אופטימיזציה

הנוף הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ואנחנו מבינים את חשיבות ההסתגלות לשינויים. הצוות שלנו נשאר מעודכן במגמות ובטכנולוגיות החדשות ביותר, ומבטיח שהאסטרטגיה שלך תישאר רלוונטית ויעילה לטווח הארוך.

שלב 9: ביצוע אופטימיזציה

הנוף הדיגיטלי מתפתח כל הזמן, ואנחנו מבינים את חשיבות ההסתגלות לשינויים. הצוות שלנו נשאר מעודכן במגמות ובטכנולוגיות החדשות ביותר, ומבטיח שהאסטרטגיה שלך תישאר רלוונטית ויעילה לטווח הארוך.

שלב 10: ניפוץ היעדים הראשוניים והגדרת יעדים להמשך

ממש כפי שזה נשמע – אחרי שכבשנו את היעד הראשוני שהצבנו יחד בתחילת התהליך והשגנו את התוצאות הרצויות ואפילו מעבר, אנחנו נדאג להמשיך ולפתח את העסק שלך בדרך הנכונה בשביל לכבוש מטרות נוספות ולהגדיל את ההצלחה הקיימת.

שלב 10: ניפוץ היעדים הראשוניים והגדרת יעדים להמשך

ממש כפי שזה נשמע – אחרי שכבשנו את היעד הראשוני שהצבנו יחד בתחילת התהליך והשגנו את התוצאות הרצויות ואפילו מעבר, אנחנו נדאג להמשיך ולפתח את העסק שלך בדרך הנכונה בשביל לכבוש מטרות נוספות ולהגדיל את ההצלחה הקיימת.

מוכנים לקחת את העסק
שלכם לשלב הבא?

מוכנים לקחת את העסק
שלכם לשלב הבא?

דילוג לתוכן